Hotel Galles Milan 4 star hotel

  • italiano
  • English
  • español
  • français
  • Deutsch
  • русский
  • 日本語
  • 中文
  • العربية
  • português


Traveler's review - Best Western Plus Hotel Galles Milan

The following reviews have been written by customers who have booked on our website (where you can find the best conditions!) and who subsequently wanted to share their experience with us and with all our future guests.
All reviews are published without corrections and we always aswer to every single guest.
For us your opinion is important and if you have booked through another channel ... leave a comment on Tripadvisor!

Total score
8.8
on 114 answered surveys in the last 12 months
Hotel Staff
9.2
Services / Infrastructure
8.7
Cleanliness of the room
9.1
Comfort
8.8
Quality / price ratio
8.3
Breakfast
8.6

   
Data pager
First page Previous page
Next page Last page
Number of surveys per page
PageSizeComboBox
select
Page 1 of 5, surveys between 1 and 25 of 114
yassin
(Mature couple)
Saudi Arabia
29 November 2016

  • Stuff was nice
  • Room was very hot without possibility to lower the temperature in room , also my room is with connecting room and all sound from next room is disturbing our privacy , Also they try to open the connecting door wihch we feel unsafe in our room

Hotel answer: Dear Mr. Yassin, thank you for your positive rating about your stay with us. We do apologize for the inconvenience you had with the connecting room and we are sorry for not exceeding your expectations. We have already taken note about your preferences and we will give you a better room during your next stay with us. I remain at your full disposal for any further information. Best Regards, Davide Giacalone General Manager
Anonymous
(Family with infants)
Italy
28 November 2016

  • La sua posizione a Milano in una zona di shopping servita benissimo dalla metropolitana
  • il fatto che il lucernario nel bagno aveva l'oscurante rotto (cioè il pulsante elettrico) e quindi all'alba avevo la camera con la luce che entrava
roberta
(Family with children)
Italy
28 November 2016

  • La cortesia dello staff
Melanie
(Group of friends)
France
23 November 2016

  • Spa and swimming pool Bed Breakfast really varied
  • The fact that the spa area was close the monday that not allows us to enjoy our last day cause we have to leave the monday.
ilknur
(Group of friends)
Germany
15 November 2016

  • Location
  • No
Stefano
(Solo traveller)
Italy
14 November 2016

  • Stanza troppo vicina all'entrata della "terrazza": la mattina si sentivano le voci (più o meno alte...) degli ospiti che andavano a fare colazione. Potreste mettere a disposizione un dentifricio monodose-usagetta tra i vari prodotti del bagno. Accorgersi la mattina di averlo dimenticato a casa non è un buon inizio di giornata. Uova strapazzate a colazione piuttosto sciape. Acqua della piscina da riscaldare maggiormente, soprattutto nel periodo invernale. Grazie

Hotel answer: Gentile Stefano, grazie per aver completato il nostro questionario relativo al suo soggiorno presso il nostro hotel. La ringraziamo per averci dato la sua opinione in modo da poter migliorare i servizi e i comfort che offriamo ai nostri clienti. Per quanto riguarda tutti i prodotti extra come dentifricio, spazzolino e kit da barba è possibile richiederli gratuitamente presso la nostra Reception. Speriamo di poterla accogliere nuovamente nel nostro hotel a Milano. Cordiali saluti, Davide Giacalone General Manager
Rocco
(Solo traveller)
China
14 November 2016

  • niente
  • Dopo aver fatto la prenotazione , sono arrivato verso le 11:00 di sera dopo un volo Pechino via Amburgo , lo staff mi addetto che a causa della rottura di un tubo ( grande bugia) la stanza non era disponibile ...... in passato era stato gia` ospite di questa struttura ...ma penso che non ci tornero` mai più` e non consigliero` questa struttura allo staff della mia ditta`....
Albert
(Solo traveller)
Germany
08 November 2016

  • The rooms are very nice and there are plenty of useful facilities.
  • I was refused a room and treated as though I were a terrorist or something... Also, there are no security holes on the room doors. This bothered me since someone was knocking on my door all night and ringing my doorbell between 12 and 6 AM. I need to verify who's at the door before opening it, especially in this area of Milan.
Anthony
(Group of friends)
Switzerland
08 November 2016

  • Room wasn't ready at 2:45 PM. Reception wasn't nice.
sergio
(Family with infants)
Italy
03 November 2016

  • Posizione e servizi
  • Spa non presidiata
ignazio
(Family with infants)
Italy
03 November 2016

  • Servizi. Cortesia. Comodità posizione
  • Acqua piscina troppo fredda e l' obbligo di utilizzo del costume nella spa

Hotel answer: Gentile Ignazio, La ringraziamo per aver completato il sondaggio in merito al suo recente soggiorno presso la nostra struttura. La stima che ha nei nostri confronti è un importante riscontro per il nostro impegno quotidiano. Infatti, con i suoi giudizi sui servizi che ha gradito e su quelli che, al contrario, andrebbero migliorati ci aiuterà a offrire in futuro un’esperienza migliore sia a lei, sia al resto dei nostri clienti. Sperando di averla nuovamente tra i nostri ospiti, la saluto cordialmente, Andrea Vedovotto General Manager
Anonymous
(Family with children)
United Kingdom
31 October 2016

  • Great location. Lovely rooms with good facilities. Good choice of breakfast. Kind and courteous staff. Pleasant leisure facilities. Good wifi. Good electricity supply even with one UK type socket that needed no adaptor. Great soundproofing windows.
  • Restaurant was too expensive for us. Our safe didn't work. These are minor points overall.

Hotel answer: Dear Guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Andrea Vedovotto General Manager
Assunta
(Mature couple)
Italy
30 October 2016

  • La centralità dell'hotel, la comodità della stanza

Hotel answer: Gentile Assunta, Siamo molto contenti di sapere che il suo soggiorno al BEST WESTERN PLUS Hotel Galles sia stato di suo gradimento. Spero di avere presto il piacere di riaverla tra noi. Cordiali Saluti Andrea Vedovotto General Manager
stefano
(Solo traveller)
Italy
28 October 2016

  • logistica Non ho potuto usufruire della colazione, il voto assegnato (obbligatorio) deriva quindi dai commenti ascoltati da altri colleghi.
Giovanni
(Mature couple)
Italy
27 October 2016

  • professionalit' del personale
Domenico
(Young couple)
Italy
24 October 2016

  • La vicinanza con la metro (oltretutto la M1) e la stazione. La grandezza della camera (suite Puccini). La dotazione (anche se non utilizzate: televisori grandi, cucina). Non ho usato la SPA.
Barbara
(Solo traveller)
United States
24 October 2016

  • The breakfast, the staff, the location!!
  • No.
Anonymous
(Group of friends)
Italy
23 October 2016

  • La posizione dell'hotel
  • Un'odore sgradevolissimo proveniente dal bagno
Francesco
(Young couple)
Italy
13 October 2016

  • Sostituzione prodotti occitane. Gestione tisane area sauna
Nick
(Mature couple)
Belgium
11 October 2016

  • Car wind shield cleaning in garage. This was an unexpected and delighting service.
  • Huge, dangerous threshold to step into bath tub. This really is not o.k.
Luisa
(Group of friends)
Italy
11 October 2016

  • L'ottimo servizio, il cliente si sente coccolato. Grazie per l'acqua e il lavaggio vetro della macchina in garage, complimenti !!
FRANCA
(Family with children)
Italy
06 October 2016

  • La gentilezza di tutto il personale è l 'arredo
sabino
(Mature couple)
Italy
04 October 2016

  • Cortesia Staff
  • Camera piccola
Anonymous
(Mature couple)
Italy
04 October 2016

  • Il fatto che c'è il posto macchine.
  • LA PRIMA COLAZIONE LASCIA A DESIDERARE. lA CAMERA SOPRA IL METRO ERA INACCEttabile!
Anonymous
(Mature couple)
Italy
25 September 2016

  • car parking
Powered by Present S.p.A.

Mobile version View Desktop version