BEST WESTERN Hotel Galles
Milano Hotel quattro stelleBEST WESTERN Hotel Galles Milan

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Dicono di Noi - BEST WESTERN Hotel Galles - Milano

Ecco le recensioni dei clienti che hanno prenotato sul nostro sito (dove si trovano le migliori condizioni!) e che successivamente hanno voluto condividere la loro esperienza con noi e con tutti i nostri futuri ospiti.
Tutte le recensioni vengono pubblicate senza correzioni e cerchiamo sempre di rispodere a ogni singolo commento.
Ci piacerebbe conoscere la tua opinione, e se hai prenotato attraverso un altro canale…lascia un commento su Tripadvisor!

Valutazione media
8,6
su 137 questionari compilati negli ultimi 12 mesi
Staff dell'hotel
9,2
Servizi/Infrastrutture
8,6
Pulizia della camera
8,9
Comfort
8,5
Rapporto qualità/prezzo
7,8
Breakfast
8,4

        
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Pagina 1 di 6, questionari dal 1 al 25 di 137
Anonimo
(coppia matura)
Italia
14 settembre 2014

  • La posizione della struttura: situata in centro e vicino ai principali mezzi pubblici di trasporto. Il confort della camera: spaziosa, molto pulita, dotata alcuni elementi extra che sono stati da noi molto apprezzati (bollitore per tisane, bottiglia di acqua gratuita, rivista ecc ...).

Risposta dell'hotel: Gentile Ospite, La ringraziamo per aver completato il nostro sondaggio in merito al suo soggiorno presso il nostro hotel. Siamo lieti di notare che la sua esperienza è stata molto positiva e che i servizi che offriamo ai nostri ospiti siano stati di suo gradimento. Con la speranza di poterla avere di nuovo tra i nostri ospiti, saluto cordialmente Andrea Vedovotto General Manager
Salvatore
(famiglia con figli piccoli)
Italia
10 settembre 2014

  • Gentilezza e disponibilità del personale
  • Polvere sotto i letti e i mobili

Risposta dell'hotel: Gentile Salvatore, A nome di tutto lo staff del BEST WESTERN Hotel Galles, la ringrazio infinitamente per aver condiviso con noi la sua recente esperienza. Siamo molto contenti di aver reso il suo soggiorno a Milano piacevole. Con l'augurio di averla nuovamente come nostro gradito ospite, la saluto cordialmente Andrea Vedovotto, General Manager
Alain
(famiglia con figli piccoli)
Stati Uniti
09 settembre 2014

  • All of the staff was very helpful and attentive.

Risposta dell'hotel: Dear Alain, Thank you for your excellent review! We appreciated your very positive feedback and glad to know that you did like our hotel and your stay with us. We will look forward to hosting you again on your next trip to Milan! Kind Regards Andrea Vedovotto General Manager
Giampiero
(viaggiatore singolo)
Italia
08 settembre 2014

  • Per la mia esperienza, punti di forza che ho potuto apprezzare sono stati: la zona benessere (piscina, SPA, fitness,...) e la posizione dell'hotel.
  • Giusto come indicazione per un miglioramento della Vs qualità, ho riscontrato che i vassoi con i resti della cena in camera di altri ospiti rimanevano nel corridoio fino alla mattina successiva: oltre a nuocere ad una buona immagine della struttura, si sviluppava per il corridoio un odore di cibo poco gradevole. Il suggerimento è di far sbarazzare quanto prima possibile.

Risposta dell'hotel: Gentile Giampiero, La ringrazio infinitamente per aver condiviso con noi la sua esperienza. Leggo sempre con grande piacere ciò che i nostri ospiti scrivono, in quanto sono sempre uno spunto di miglioramento per il servizio che offriamo. Ringraziandola nuovamente per aver scelto il BEST WESTERN Hotel Galles, spero di avere presto il piacere di riaverla tra noi. Un cordiale saluto, Andrea Vedovotto General Manager
Abdellah
(viaggiatore singolo)
Egitto
06 settembre 2014

  • The bathroom not clean well , some days the room without tea and Coffee

Risposta dell'hotel: Dear Guest, thank you for taking the time to complete our survey regarding your recent stay at the BEST WESTERN Hotel Galles. Your invaluable feedback is important to ensure that we continually deliver the excellent service is renowned for. I hope that we will have the opportunity to welcome you back in the near future. Yours sincerely, Andrea Vedovotto General Manager
Khaled
(coppia matura)
Egitto
06 settembre 2014

  • Friendly and helpful stuff
  • room cleaning and every time missing standard things like towel or cup etc.

Risposta dell'hotel: Dear Guest, Thank you so much for taking the time to complete our survey. I am very happy to know that you had a very enjoyable stay at the BEST WESTERN Hotel Galles and I will be looking forward to your next visit. Kind Regards, Andrea Vedovotto General Manager
Simon
(famiglia con figli grandi)
Regno Unito
05 settembre 2014

  • The reception team are amazing. They made the visit to your hotel excellent, without them it would average but they made it truly excellent. They are a great credit to you, especially Iman. The room is lovely and the location of the hotel and proximity to the metro (ATM) is excellent. I would most certainly stay here again and thoroughly recommend it.
  • The restaurant was a great disappointment. The photos and decription oversell it. It felt more like a canteen or cafeteria and our meal was so dissappointing on our first night that we ate out from then on and my daughgter (18) did not even bother to try breakfast as she did not wish to brave it again. The dishes came in the wrong order , my risotti as first course and my daughter's as second course, and the rice was undercooked compared to other risotto we had in Milan. Also I see no point of promoting a 6th floor restaurant then blocking the views with trees. Although this said the staff were helpful and responsive and the food was edible so it was fine for a first night just off the plane. I should laso add the staff apologised at the time for the food.

Risposta dell'hotel: Dear Simon, Thank you very much for taking the time to share your experience with us. We are really pleased to know that our staff made your stay excellent. We are sorry for your disappointment about the restaurant. Your invaluable feedback is important to ensure that we continually deliver the excellent service is renowned for. I hope that we will have the opportunity to welcome you back in the near future. Yours sincerely, Andrea Vedovotto General Manager
Lorraine
(coppia matura)
Australia
03 settembre 2014

  • The helpful staff. The pillows we requested were appreciated.

Risposta dell'hotel: Dear Lorraine, Thank you for taking the time to review on our BEST WESTERN Hotel Galles. We are very happy to hear that our services have met your expectations and we will look forward to seeing you on your next visit to Milan. Kind Regards Andrea Vedovotto General Manager
IAN
(coppia giovane)
Australia
03 settembre 2014

  • The service is FANTASTIC Great hotel in one of the best locations in Milan. Rooms modern and clean and always a friendly polite welcome from the Reception staff every time you entered and left. Will be returning again to this hotel once again after staying there before on different times

Risposta dell'hotel: Dear Ian, Thank you for your excellent review! We appreciated your very positive feedback and glad to know that you did like our hotel and your stay with us. We will look forward to hosting you again on your next trip to Milan! Kind Regards Andrea Vedovotto General Manager
Anonimo
(gruppo di amici)
Italia
30 agosto 2014

  • La piscina ed il centro-benessere
  • La TV in camera funzionava in modo molto difettoso

Risposta dell'hotel: Gentile Ospite, La ringraziamo per aver condiviso la sua opinione in merito al suo recente soggiorno presso il BEST WESTERN Hotel Galles. Siamo felici di sapere che il nostro Hotel e i servizi che offriamo abbiano avuto un positivo riscontro sul suo soggiorno. Ringrazio nuovamente per la fiducia riposta e spero di accoglierla presto a Milano. Cordiali Saluti. Andrea Vedovotto General Manager
Lorenzo
(coppia matura)
Italia
29 agosto 2014

  • La gentilezza dello staff

Risposta dell'hotel: Gentile Lorenzo, A nome di tutto lo staff del BEST WESTERN Hotel Galles, la ringrazio infinitamente per aver condiviso con noi la sua recente esperienza. Siamo molto contenti di aver reso il suo soggiorno a Milano piacevole. Con l'augurio di averla nuovamente come nostro gradito ospite, la saluto cordialmente Andrea Vedovotto General Manager
Riyad / Paul
(coppia giovane)
Mauritius
23 agosto 2014

  • Overall we are satisfied with all the hotel facilities especially free minibar, self laundry service and swimming pool.
  • Run out of pastries for breakfast

Risposta dell'hotel: Dear Guests, Thank you for taking the time to review on our BEST WESTERN Hotel Galles. We are very happy to hear that our services have met your expectations and we will look forward to seeing you on your next visit to Milan. Kind Regards Andrea Vedovotto General Manager
Lisa
(famiglia con figli grandi)
Danimarca
22 agosto 2014

  • Location
  • Breakfast - coffee and bread was not good quality

Risposta dell'hotel: Dear Lisa, Thank you so much for completing our survey regarding your recent stay at the BEST WESTERN Hotel Galles. I am very happy to know that you had a very enjoyable stay and I will be looking forward to your next visit. Kind Regards, Andrea Vedovotto, General Manager
Anonimo
(coppia matura)
Francia
14 agosto 2014

  • Facilité to center, Quality of the spa
  • Noise OF the street, train From 5'00 . Impossible to sleep

Risposta dell'hotel: Dear Guest, thank you for giving us your feedback. We are glad to know that you appreciated our facilities. We are sorry that you couldn't sleep well; when you book a room you can give us your preferences, e.g. asking for an inner room, near or far from the lift... Looking forward to welcoming you back again, I remain at your full disposal. Kind regards, Andrea Vedovotto General Manager
bing
(famiglia con figli piccoli)
Cina
13 agosto 2014

  • I really appreciate all of staff ,it's happy experience here!thanks

Risposta dell'hotel: Dear Guest, Thank you very much for completing our survey on your recent stay at our hotel. We are really pleased to know that you had a very enjoyable stay with us. I will looking forward to your next visit. Best regards, Andrea Vedovotto General Manager
Anonimo
(coppia giovane)
Italia
06 agosto 2014

  • La cordialità dello staff; il centro benessere e spa con accesso libero; i servizi in camera (minibar gratuito, bollitore con tisane)

Risposta dell'hotel: Gentile Ospite, grazie per aver completato il nostro questionario relativo al suo soggiorno presso il nostro hotel. Siamo felici di notare che la sua esperienza sia stata molto positiva e che ha apprezzato tutti i nostri servizi. Con la speranza di riaverla presto come nostro gradito ospite, saluto cordialmente. Andrea Vedovotto General Manager
Ileana
(famiglia con figli grandi)
Stati Uniti
05 agosto 2014

  • They provided gluten free cereal & cookies for my son that has celiac disease. I greatly appreciated it.

Risposta dell'hotel: Dear Ileana, thank you for completing our survay about your recent stay at our Hotel. We are delighted to know that you and your family had a great experience with us. We are glad to know that you appreciated our gluten free breakfast: our buffet is able to satisfy the requests of all our guests, especially those with intolerance. We will looking forward to your next visit. Best Regards, Andrea Vedovotto General Manager
Concetta
(famiglia con figli grandi)
Italia
04 agosto 2014

  • la qualità dell'accoglienza. Lo staff é molto gentile e disponibile.
  • La colazione del mattino. I prodotti erano di qualità ma nessuno dello staff per accogliere i clienti e accompagnarli al tavolo.I set da tavola etano sporchi e cosi pure sotto il tavolo. Pulizia ed igiene dubbia. la piscina non puo accogliere molti clienti. Avevo chiesto ciabattine e accappatoio ma mi hanno dimenticata. Il suolo bagnato a rischio di cadute. Igiene dubbia, nessuno per pulire

Risposta dell'hotel: Gentile Concetta, grazie per aver completato il nostro questionario relativo al suo soggiorno presso il nostro hotel. Siamo felici di sapere che il nostro personale è sempre stato gentile e accogliente nei suoi confronti. La ringraziamo inoltre per il suo feedback relativo alla colazione: il giudizio dei nostri ospiti è molto importante per poter migliorare sempre più il servizio che offriamo e per poter garantire un'esperienza eccellente durante i soggiorni successivi. Con la speranza di poterle dare nuovamente il benvenuto tra di noi, saluto cordialmente. Andrea Vedovotto General Manager
Jennifer
(coppia giovane)
Paesi Bassi
24 luglio 2014

  • Good working climat control, friendly staff, very good location and overall clean, the Pool is very nice. Good breakfast
  • -that we booked the room from the best western website with complementary non alcohol drinks from the mini bar, but that we were charged 9 euro for in the first time that was billed and had to be taking off the check. That made us wonder how many People pay for something they should supposely have for free. -getting flee bites in the bed! Me and my boyfriend! That's not what you should expect in a 4 star hotel. They charged the bed, but did not uwe any pesticides so next night even more bites. We left 04:00 am in the morning instead of 11:00 am and no one at the check out even wondered why. -they washed the Window of the car in the garage. . We had to re do ot because in the sun there were so many water lines.

Risposta dell'hotel: Dear Jennifer, Thank you for taking the time to complete our survey regarding your recent stay at the BEST WESTERN Hotel Galles. We do apologize for the inconvenience you and your boyfriend had with the bed of your room. Rooms are periodically purified and disinfected to avoid this kind of problems; now we will have another check of all rooms to make sure that there aren't any fleas. I really do wish you may reconsider to stay with us again, as I am sure we will be able to provide you with unforgettable memories. Kindest regards, Andrea Vedovotto General Manager
Fayez
(viaggiatore singolo)
Belgio
23 luglio 2014

  • Warm and helpful staff, very good breakfast and cleaning.
  • Yes, there was a lot of noise in the 7th floor that annoyed me in the 2 nights and prevented me from having a sufficient sleep.

Risposta dell'hotel: Dear Guest, Thank you so much for taking the time to complete our survey regarding your recent stay at the BEST WESTERN Hotel Galles. We are delighted to know that you liked our rooms, services and facilities. Your invaluable feedback is important to ensure that we continually deliver the excellent service is renowned for. I hope that we will have the opportunity to welcome you back in the near future. Yours sincerely, Andrea Vedovotto General Manager
Marco
(gruppo di amici)
Italia
20 luglio 2014

  • La posizione
  • Isolamento acustico, colazione con qualità dei prodotti migliorabile

Risposta dell'hotel: Gentile Marco, grazie per aver dedicato del tempo a scriverci. Il feedback che ci danno i nostri ospiti è sempre molto importante per poter migliorare i nostri servizi e per poter offrire un'esperienza eccellente durante il vostro prossimo soggiorno. Con l'augurio di riaverla presto tra noi, porgo cordiali saluti. Andrea Vedovotto General Manager
Helena
(famiglia con figli grandi)
Svizzera
16 luglio 2014

  • La prossimità del hotel con le infrastrutture turistiche. La gentilezza dello staff.

Risposta dell'hotel: Gentile Helena, grazie per aver completato il nostro questionario dopo il suo soggiorno presso il nostro hotel. Siamo felici di notare che il suo soggiorno è stato piacevole e che il nostro staff sia sempre stato disponibile. Con la speranza di darle nuovamente il benvenuto, saluto cordialmente. Andrea vedovotto General Manager
Anonimo
(viaggiatore singolo)
Polonia
08 luglio 2014

  • Surprisingly quiet in the hotel despite busy street; strange smell in the room; Breakfast - variaty of things agree ; but not desplayed in tasty way..

Risposta dell'hotel: Dear Guest, Thank you for completing our survey about your recent stay at our BEST WESTERN Hotel Galles. I'm happy to know that you liked your room and our services. Looking forward to welcoming you again soon, I remain at your full disposal. Best Regards, Andrea Vedovotto General Manager
Ahmed
(famiglia con figli grandi)
Egitto
03 luglio 2014

  • Location and rooms
  • Non

Risposta dell'hotel: Dear Ahmed, Thank you so much for taking the time to complete our survey regarding your recent stay at the BEST WESTERN Hotel Galles. We are glad to know that you had a very enjoyable stay with us. We will look forward to hosting you again on your next trip to Milan! Kind Regards Andrea Vedovotto General Manager
Anonimo
(coppia matura)
Paesi Bassi
02 luglio 2014

  • Like always the atmosphere of the hotel. Service, employees, food and drinks (minibar). And this time again the upgrade of the room.
  • The flexibility with the prices of the hotel rooms. Sometimes I pay two times as much as on other days. The staff has nicely explained to me why this is. So now I can live with that.

Risposta dell'hotel: Dear Guest, thank you very much for your excellent review about your stay at our BEST WESTERN Hotel Galles and we are glad to know that you keep on choosing it! We look forward to welcoming you back very soon. Yours sincerely, Andrea Vedovotto General Manager
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